Brabants feestje bij verkiezing ‘Studentenhuis van het jaar’

De landelijke strijd om de titel ‘Studentenhuis van het jaar’ werd een Brabants onderonsje, want bij de eerste vier zaten drie studentenhuizen uit deze provincie. ‘Milky Mansion’ uit Eindhoven ging er met de titel vandoor. ‘1706 Verbernehelden’, het Tilburgse studentenhuis met Avans-studenten Michiel van Hezik en Nikki Staps bleef steken op een vierde plek.
De winnaar werd afgelopen vrijdag op een spetterend feest op de Ocean Diva in Amsterdam bekendgemaakt. De bewoners van het Eindhovense studentenhuis kregen ieder een interrailticket. De verkiezing was georganiseerd door Studenten.net in samenwerking met Spits en SLAM FM.
Michiel en Nikki gingen vorige week nog wel aan de haal met de titel ‘leukste studentenhuis van Tilburg’. In Café Bolle kregen zij samen met hun andere huisgenoten een geheel verzorgd huisfeest als prijs aangeboden. (KvdL)