Eerste titel binnen voor Tilburgs studentenhuis

‘1706 Verbernehelden’ is gisteravond in Café Bolle uitgeroepen tot het leukste studentenhuis van Tilburg. In het huis wonen Avans-studenten Michiel van Hezik en Nikki Staps. Het populaire studentenhuis maakt ook nog aanspraak op de landelijke titel ‘Studentenhuis van het jaar’.
In het Tilburgse café werden gisteren ook de awards voor medewerker, studievereniging, uitgaansgelegenheid, eetgelegenheid, artiest, dispuut, student en studente van het jaar in Tilburg vergeven. Hier vielen geen Avans-prijzen, maar met de titel ‘leukste studentenhuis van Tilburg’ verdienen Michiel en Nikki samen met hun andere huisgenoten een geheel verzorgd huisfeest. Het evenementenbedrijf Imagin Eveything organiseerde de Student Awards Tilburg 2006.
‘1706 Verbernehelden’ is samen met vijf andere studentenhuizen ook nog in de race voor de landelijke titel ‘Studentenhuis van het jaar’. De winnaar hiervan wordt morgenavond tijdens een spetterend feest op de Ocean Diva in Amsterdam bekend gemaakt. Studenten.net organiseert deze wedstrijd in samenwerking met Spits en SLAM FM. De bewoners van het leukste huis krijgen een interrailticket als prijs.
Stemmen kan nog 18.00 uur vandaag op www.studentenhuisvanhetjaar.nl. (KvdL)