Gezellig samenzijn eindigt in chaos bij stuk van Theater Complex

Vijf volwassen vrienden die elkaar nog kennen van de middelbare school komen op een avond bij elkaar om de verjaardag van één van hen te vieren. ‘Het feestje’ is het uitgangspunt van het nieuwe stuk Stuff van Theater Complex.
Het publiek krijgt het idee dat het naar een groep hechte vrienden zit te kijken, die soms nog verdacht veel lijkt op het stel pubers van weleer. Maar intussen zijn er veel onbeantwoorde vragen en verlangens. Het ‘gezellige’ samenzijn eindigt in een chaos waarin vriendschap en liefde centraal staan. En de vraag of het vijftal elkaar na deze avond nog wel terug zal zien.
Het verhaal is gebaseerd op de tekst ‘On the road’ van Don Duijns. De toneelvereniging voor studenten en medewerkers van Avans heeft de tekst aangepast en aangevuld tot een uniek stuk, dat op maat is gemaakt voor Theater Complex.
Het stuk is vrijdag 9, zaterdag 10 en zondag 11 juni te zien in de Nieuwe Veste in Breda. De voorstelling begint om 20.00 uur. Kaartjes kosten 8,50 euro, studenten betalen 7,50 euro. Ze zijn te reserveren bij uitpunt@breda.nl of telefonisch 076 – 5299595. (KvdL)