Kunststudent exposeert in Lokaal 01

De Bredase kunststudent Jan Peters exposeert in de speciale ruimte Apart van de Lokaal 01 bedoeld voor studenten. De ruimte biedt studenten de mogelijkheid hun werk buiten de academiemuren te tonen.

Peters heeft een lunchbox gemaakt van hout, bovenop een koelkast, met boterhammen met kaas, een appel en een snoepje voor na de maaltijd. Als materiaal gebruikte hij vloeitjes en verpakkingsmateriaal van Mascotte.
De expositie duurt van 16 juni tot en met 9 juli. Naast het werk van Peters is in Lokaal 01 in Breda onder meer een expositie te zien van de kunstenaar Koen Wastijn uit België. Hij toont sculpturen, video’s en tekeningen ‘op het kruispunt van natuur, cultuur en wetenschap.’ Er zijn onder meer sculpturen van termietenheuvels en een videoverslag van een bezoek van de kunstenaar aan de aboriginals in Australië te zien. (PM)

Meer informatie: www.lokaal01.org.

klik