op BB afwezigheid of ziekte bij leraren melden

Dit idee heb ik al vaker aangegeven, nu kwam ik op deze website terrecht en misschien dat het nu wel serieus wordt genomen?

Het is meerdere keren voorgekomen dat ik op school kom en dat ik dan op het afwezigheidsbord zie dat er bepaalde personen niet zijn. Normaal is dit niet zo erg, maar doordat er vaak maar enkele vakken op 1 dag gepland worden komt het vaak voor dat ik ik zelfs voor niets naar school gekomen was. Voor diegene die dichtbij wonen misschien niet zo erg, maar voor diegene die een tijd moeten rijzen (1,5 uur) toch al een stuk vervelender.

Ze moeten deze personen toch op dat afwezigheidsbord plaatsen, waarom dan niet meteen op blackboard plaatsen, zodat iedereen thuis, voordat hij / zij naar school vertrekt kan controleren of de betreffende leraren wel op school zijn.

Mij lijkt dit een praktisch (en makkelijk systeem) dat veel frustratie kan wegnemen.

ps. het belsysteem heeft nog nooit gewerkt (ben in 4 jaar nog nooit gebeld, terwijl ik meestal als 1e persoon stond aangegeven)

Mvg, Linda