Seminar over ‘De kracht van Nederland’

Het seminar ‘De kracht van Nederland’, georganiseerd door studenten van de opleiding Management, Economie & Recht in Breda, dat eerder was afgelast, gaat door op 6 juni.

Deelnemers, studenten en oud-studenten, worden ontvangen door Zeeuwse meisjes en met gehaktballen en muziek van Frans Bauer. Het moest nu eens niet over internationalisering gaan – wat je vaak hoort – , vertelt een van de organiserende studenten, Karen den Boer. ‘Juist het tegenovergestelde leek ons leuk.’
Peter ter Horst (lector Innovatief Ondernemen) en Jan Vermunt (directeur van detacheringsbedrijf !GO People) geven hun ideeën over ‘de kracht van Nederland’.
Daarna is er een discussie over prikkelende stellingen als ‘Nederland een kennisland of een handelsland?’, ‘Moeten de grenzen open voor Poolse arbeiders?’ en ‘Moet de koningin blijven?’. Tijdens het debat maakt een cartoonist karikaturen van wat er gezegd wordt. (SW)

Seminar ‘De kracht van Nederland’, donderdag 6 juni, 18.00 – 22.30 uur, Lovensdijkstraat 63 Breda

Klik op de afbeelding voor de vergroting

klik