‘Brandstof voor vooruitgang’ beste marketingscriptie

Claudia de Nooijer heeft met haar scriptie ‘Brandstof voor vooruitgang’ de scriptieprijs gewonnen voor studenten van de Bachelor of Marketing aan de Academie voor Deeltijd in Breda. Tijdens de diploma-uitreiking kreeg de afgestudeerde de prijs (een beeldje) gistermiddag uitgereikt door het Marketing Genootschap.
Volgens de drie juryleden van dit genootschap wordt de theorie in de scriptie goed gebruikt, wordt het probleem vanuit verschillende marketingkanten bekeken en wordt er op een adequate wijze wetenschappelijke elementen in verwerkt. Bovenal spat er van elke pagina het geloof in een oplossing af. De juryleden waren dan ook vooral te spreken over het enthousiasme dat De Nooijer in haar scriptie legde. Als minpunten werden genoemd dat er vele herhalingen in voorkomen en dat de scriptie weinig verrassingen biedt.
Naast De Nooijer waren ook studenten Marc van Bragt en Guus de Leeuw genomineerd voor de prijs. (KvdL)