Introductiedag voor Avans-studenten

Achthonderd nieuwe studenten kunnen dinsdag 22 augustus kennismaken met Breda.

De introductiedag is voor studenten van de Academie voor Algemeen en Financieel Management, de Academie voor Marketing en Business Management, de International School en de Academie voor Pedagogisch Onderwijs.
Tussen elf en twee uur doen zij spellen op het Kasteelplein. Daarna houden ze een oriëntatietocht langs Bredase kroegen, waar studentenverenigingen en politieke jongerenorganisaties zich voorstellen. In het gebouw aan de Lovensdijkstraat krijgen de nieuwe studenten een Chinees-Indisch buffet voorgeschoteld. De introductiedag eindigt met een feest in de Avenue.
Avans-studenten Charlotte Speeks, Leon van Meel en Rob Snepvangers organiseren de dag. Ze worden bijgestaan door docenten Jan Jansen en Christian Vermeer. (SW)