Inloopmiddagen voor scholieren

Studenten en docenten van de Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu en de Academie voor Technologie en Management in Breda gaan net als voorgaande jaren enkele middagen havo- en vwo-scholieren bijstaan bij het maken van hun profielwerkstuk.

In techniek geïnteresseerde scholieren uit het voortgezet onderwijs komen zo voor het eerst in contact met techniek op hbo-niveau.

De eerste inloopmiddag is aanstaande woensdag van 13.30 uur tot 16.00 uur. Daarna volgen er nog op 1 en 22 november, 20 december en 24 januari. Vooral op het gebied van biologie en chemie wordt veel aanloop verwacht. Scholieren kunnen onder begeleiding van studenten en docenten experimenten uitvoeren in een van de laboratoria. (RS)