Rockers van Di-rect als dj op Tilburg Studenten Festival

George Baker, Jamie en Spike van Di-rect en de coverband Hillstreet wisten de studenten gisteren in het centrum van Tilburg goed te vermaken. Voor de tweede keer vond daar op de Heuvel het Tilburg Studenten Festival plaats.
George Baker had echter wat twijfels over zijn populariteit bij het jonge publiek. ‘95 Procent van de studenten hier is vast blij dat ik zo ben opgesodemieterd’, riep hij na zijn laatste nummer. Om vervolgens te knipogen en iedereen te bedanken voor het applaus.
Als afsluiter van het studentenevenement namen Jamie en Spike van Di-rect plaats achter hun draaitafel. Ze waren gisteren namelijk niet te zien als drummer en gitarist van de bekende rockband, maar als DJ. Na de polonaises waartoe George Baker de duizenden studenten opriep, konden de aanwezigen nu los gaan op de beats van de twee Haagse rockers. (MvD)

Klik op de foto voor een vergroting

klik