Studentenfeest met George Baker

Met cabaret van Guido Weijers, optredens van George Baker en dj Fedde le Grand kan het studentenfeest op 12 oktober in 013 in Tilburg niet meer stuk.

Het feest dat wordt georganiseerd door Radio 538 en de Rabobank vond al eerder plaats in Utrecht, Breda, Groningen, Enschede en Nijmegen.
Op het programma staan ook optredens van de Coronas en 538 dj Jens Timmermans. Studenten die een rekening hebben bij de Rabobank maken kans op een VIP behandeling. De winnaar wordt samen met zeven vrienden met de 538 Hummerlimousine opgehaald en thuisgebracht. Om kans te maken op deze prijs moet je je via www.rabobank.nl/studenten aanmelden voor het feest.
De avond begint om 22.00 uur. Kaarten kosten 6 euro en zijn te verkrijgen via ticketoffice 013. (CB)