John Lankheet stopt met medezeggenschap

John Lankheet heeft zijn baan bij Avans opgezegd en stopt daarom ook als lid van de Avans Hogeschool Medezeggenschapsraad. Lankheet was behalve lid van het dagelijkse bestuur ook lid van de commissie Financiën van de raad. De docent gaat emigreren naar Spanje.

Dit vertelde Lankheet gisteren tijdens de vergadering van de Avans Hogeschool Medezeggenschapsraad (AMR) in Breda. Lankheet werkte als docent voor de Academie voor Marketing en Business Management in Breda. Ton Perlo, docent bij de Academie voor Marketing in Den Bosch, neemt de taken van Lankheet in de AMR over.

Het dagelijks bestuur krijgt nog een ander nieuw gezicht: student Christiaan van der Steen, student bij de Academie voor Marketing in Den Bosch. Hij neemt de plaats van student Richard Blankenstein over, die onlangs stopte omdat hij het te druk had met andere werkzaamheden. Blankenstein is onder meer lid van de gemeenteraad in Breda.
Van der Steen vertelde gisteren dat de student-leden van de AMR extra, onder elkaar, gaan vergaderen. De bedoeling hiervan is dat de student-leden meer binding krijgen met medezeggenschap.
Omdat er nog vier studentzetels openstaan, vinden er op 20 november ook weer verkiezingen plaats. De studenten gaan binnenkort een campagne hiervoor beginnen. (PM)