Symposium over corporate governance

Corporate governance en fraude is het thema van het symposium dat de Bossche studentenvereniging Animoso organiseert voor vierdejaarsstudenten van de Academie voor Financieel Management (AFM).

Vier accountantskantoren, BDO, PriceWaterhouseCoopers, Ernst & Young en Nagtzaam, geven donderdag 16 november in 45 minuten een lezing over corporate governance, ofwel goed ondernemingsbestuur, en houden een korte bedrijfspresentatie. AFM-studenten kunnen alle lezingen, die worden gehouden aan Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch, bezoeken. Het symposium wordt afgesloten met een borrel in de loungebar.
Animoso organiseert het symposium op verzoek van de AFM. Het is de bedoeling dat de studentenvereniging dat vaker gaat doen. (SW)