Auditoren gevraagd!

Binnen Avans Hogeschool bestaat al enkele jaren een auditteam dat proefvisitaties uitvoert. Dit wordt gedaan voorafgaand aan een visitatie door de NQA (de accreditatieorganisatie) in het kader van de accreditatie. Vanwege het grote aantal proefvisitaties die gepland staan voor 2007 is het team op zoek naar nieuwe auditoren. Alle docenten en managers van Avans Hogeschool komen in aanmerking.

Doel van de proefvisitaties is om de deelnemers zoals studenten en docenten goed voor te bereiden op de gesprekken met de NQA. Als lid van een proefvisitatiepanel moet je daarom een training volgen van ongeveer acht uur, inclusief voorbereiding. De proefvisitatie neemt twintig uur in beslag.
Tijdens deze training doe je kennis op van het accreditatieproces en leer je meer over het gedrag en de vaardigheden van een auditor.
De eerstvolgende training, voor nieuwe auditoren, vindt plaats op dinsdag 16 januari van 13.00 tot 17.00 uur in Tilburg.
Docenten of managers van Avans Hogeschool die geïnteresseerd zijn kunnen contact opnemen met Annemieke Voets, jgpm.voets@avans.nl. (AR)