Reclameborden Avans omgewisseld

De enorme reclameborden van Avans Hogeschool in Den Bosch en Breda zijn verkeerd geplaatst. Het Bossche bord is in Breda terechtgekomen. Daarop staat ‘beste hogeschool van Nederland’, wat alleen geldt voor de Bossche locatie.

De fout is gemaakt door het reclamebureau dat de borden heeft gemaakt. Herstellen kost dusdanig veel geld dat de Diensteenheid Marketing, Communicatie en Studentenzaken (DMCS) dit niet gaat doen. ‘Op het bord in Breda staat nu “beste hogeschool van Nederland”. Helemaal onwaar is het niet, alleen geldt het voor Avans in Den Bosch (volgens Elsevier, red). Maar ik had toch liever het goede bord in Den Bosch gehad’, zegt DMCS-directeur Paul Appel.
Om reclame te maken voor de hogeschool heeft DMCS in Den Bosch, Waalwijk, Tilburg en in Breda op strategische punten enorme reclameborden laten plaatsen. Het is de eerste keer dat dit gebeurt. (PM)