Seminar voor beter beroepsonderwijs

Hoe kan het beroepsonderwijs van de toekomst nog beter vormgegeven worden? Die vraag wordt besproken tijdens het seminar ‘Hoger beroepsonderwijs met liefde voor het vak’, dat de Bredase Pabo en het lectoraat Competentiegericht en Vraaggestuurd leren op 20 december organiseren.

Na een inleiding van lector Ton Bruining gaan Pabo-alumni, docenten en studenten met hem in debat onder leiding van Maya van den Heuvel, stafdirecteur Onderwijs en Kennisontwikkeling. Na de discussie gaan deelnemers in de ‘vrije ruimte’ met elkaar en Bruining werken aan vraagstukken die hen als opleiders bezighouden. Het resultaat van de middag moet een agenda met mogelijke onderzoeksonderwerpen voor het lectoraat zijn.
Het seminar vindt plaats in het Best Western Hotel Brabant in Breda en duurt van 12.30 tot 18.00 uur. Belangstellenden kunnen zich aanmelden via Stella van Nijnanten-Postma: sbm.postma@avans.nl. (RS)