Avans-studenten maken kerstcampagne voor Warchild

Studenten Communication & Multimedia Design (CMD) uit Breda hebben een e-kerstcard ontworpen voor War Child. Met deze digitale kerstkaart kan War Child geld binnenhalen.

Op www.kerstvoorwarchild.nl vind je de e-kerstcard, met onder meer een kerstboom erop. Je kunt kiezen uit verschillende kerstaccessoires om de boom te versieren. Er kan ook een persoonlijke wens op de kaart worden gezet.
De kaart wordt per e-mail verstuurd naar vrienden, familie of zakenrelaties, wat je wilt. Er staat wel een eenmalige donatie tegenover. War Child haalt zo niet alleen geld binnen, maar genereert ook naamsbekendheid.
De War Child Kerstcampagne 2006 is een samenwerking tussen het bureau voor interactieve communicatie Rhinocreations uit Amsterdam, War Child en de CMD-studenten Martijn van Hoof, Luuk Joosten, Iris Bloem, Michael Spaans en Nicola Ebbers.
War Child biedt hulp aan kinderen in oorlogsgebieden. (PM)