Kerstgala’s studentenverenigingen

Tegen het einde van het jaar pakken de studentenverenigingen weer uit met gala’s. Zowel in Den Bosch, Breda als Tilburg kan flink gefeest worden.

Op zaterdag 16 december is het kerstgala van de Bossche studentenvereniging Animoso. Om 21.30 uur barst het feest los in Vivaldi in Oss. Leden betalen 35 euro voor kaarten, niet-leden 37,50 euro. Dat is inclusief drank en hapjes. Voor meer info: www.animoso.com.
Het gala van La Divina Commedia, de studentenvereniging van de Academie voor Sociale Studies, is op woensdag 20 december in de Drie Gezusters in Den Bosch. Een limousine brengt je van het station naar de feestlocatie. Tijdens het gala worden docenten geveild, de opbrengst gaat naar een goed doel. Entree is 7,50 euro voor leden, 12,50 euro voor niet-leden (inclusief hapjes en een welkomstdrankje). Mail voor kaarten naar kaarten@ladivinacommedia.net.

Ook in Breda kan op woensdag 20 december de avondkleding uit de kast. Het gala van Bredase studentenverenigingen Merlijn, Oase, Midas en Cesar begint om 21.00 uur. Bij Publieke Werken in de binnenstad van Breda ligt de rode loper voor je uit en staat de champagne op je te wachten. Kaarten kosten 20 euro, voor leden 10 euro. Hapjes en drankjes zitten bij de prijs inbegrepen. Ga voor meer informatie naar de website van Merlijn: www.sv-merlijn.nl.
In Tilburg is er op 21 december een feest. Het kerstfeest van studentenvereniging Totus begint om 22.00 uur en wordt gehouden in de sociëteit. De entree is voor iedereen gratis. (HC/SW)