Multiculturele maaltijd bij ATGM

Vier studenten van de Academie voor de Technologie van Gezondheid en Milieu (ATGM) in Breda organiseren op 10 januari een multiculturele maaltijd. ATGM-studenten en docenten kunnen een ticket kopen.

De bedoeling van de maaltijd is om de diverse culturen binnen ATGM dichter bij elkaar te brengen. Studenten spreken met elkaar over de studie, maar culturele achtergronden komen veel minder aan bod.
Bij de ATGM zitten onder andere studenten van Turkse, Marokkaanse, Vietnamese, Iraanse en Iraakse afkomst. Studentenkoks zullen onder meer Baklava, Cous-Cous, Loempia’s en Mantoe maken.
De maaltijd begint om 17.00 uur en duurt tot 19.30 uur en vindt plaats in de ATGM-hal. Er zijn nog 50 kaarten beschikbaar. Studenten en docenten kunnen deze voor 3 euro kopen bij de organisatoren Bart van den Bogaard, William Bouwens, Annet Buijs en Ivar Huiskens. (AR)