Netwerksite voor Europese studenten

Studenten die van plan zijn een tijd naar het buitenland te gaan voor studie of stage of er al zijn, kunnen voortaan terecht op www.philox.eu. De website is bedoeld voor Europese studenten die willen netwerken.

Op de site kun je discussiëren en kennis uitwisselen op forums, maar je kunt er ook een oproep plaatsen als je bijvoorbeeld een woning zoekt. In communities kun je andere Europese studenten ‘ontmoeten’ en contact onderhouden met je vrienden thuis. Studenten die een stagebedrijf in het buitenland zoeken of bedrijven die een stageplek hebben, kunnen ook op de site terecht.
Studenten ouder dan 18 jaar kunnen zich met hun e-mailadres van hun hogeschool of universiteit aanmelden bij Philox. (SW)

Zie: www.philox.eu