Nieuwe dienstregeling van kracht

Sinds gisteren rijden de treinen volgens de nieuwe dienstregeling. Dit betekent dat veel studenten en werknemers van Avans Hogeschool zich zullen moeten aanpassen.

Op het traject tussen Breda en Tilburg verandert niet zo veel. Er rijden nog steeds zes treinen in het uur tussen beide steden. De verbinding tussen Den Bosch en Tilburg is door de nieuwe dienstregeling wel beter geworden. Er rijden nu vier treinen in het uur, dit waren er eerst maar twee.

De treinen van Den Bosch richting Breda en Tilburg vertrekken negen minuten eerder dan voorheen. Bovendien zijn er extra treinen om tien voor het halve en tien voor het hele uur bijgekomen.

Tussen Tilburg en Den Bosch vertrekken de treinen drie minuten later dan voorheen en zijn er extra verbindingen om vijf voor het halve en vijf voor het hele uur bijgekomen. Hierbij is geen rekening gehouden met mogelijke vertragingen. (AR)