Opening Bossche schoolgebouw met borrel

De bouwwerkzaamheden in Den Bosch zijn voorbij. En dat wordt gevierd. Op donderdag 1 februari wordt het vernieuwde gebouw geopend met een borrel voor alle medewerkers en studenten in Den Bosch.

Met een mediterraan buffet hebben de bouwvakkers afgelopen week al afscheid genomen van Avans Hogeschool ’s-Hertogenbosch. Maandenlang hebben ze, af en toe met grof geweld, het schoolgebouw, aan de moderne tijd aangepast. Grotere of kleinere, maar in ieder geval lichtere medewerkerskamers en niet te vergeten Xplora waar studenten en docenten de modernste communicatiemiddelen tot hun beschikking hebben.
Het gebouw is nu zo goed als af. In januari loopt de aannemer nog door het gebouw om de laatste klussen te klaren. Medewerkers verhuizen de komende weken naar hun nieuwe werkplek. Op maandag 8 januari moet iedereen op zijn nieuwe plek zitten.
De borrel op 1 februari vindt plaats in het atrium van 16.00 tot 17.30 uur. Bestuurslid Frans van Kalmthout opent dan officieel het gebouw. (CB)