USB-stick gezocht

Heeft iemand een rood met grijze USB-stick gezien? Die vraag hebben tweede-, derde- en vierdejaarsstudenten van de Academie voor Technologie en Management in Tilburg vandaag per e-mail ontvangen.

Het mailtje is afkomstig van student Ferry van Herwaarden. ‘Normaal raak ik nooit iets kwijt’, zegt hij. ‘Ik zit nu al drie jaar op school en dit is de eerste keer. Zelf kom ik regelmatig mp3-spelers tegen die mensen vergeten zijn uit de computer te halen. Nu ben ik zelf de pineut.’ Van Herwaarden heeft de stick in een computer in lokaal 111 laten zitten.
Op de USB-stick staat onder andere informatie van Corps ’87, de studievereniging van de opleiding Grafisch Management in Tilburg.
‘De stick is klein, rood met grijs en heeft een grijs koord zonder dop. Die dop heb ik zelf nog’, zegt Ferry. De vinder van de stick, inclusief bestanden wordt beloond met een fles wijn of krat bier.

De vinder kan contact opnemen met Ferry via fa.vanherwaarden@student.avans.nl. (AR)