Actuele marketingtendens

De Academie voor Deeltijd van Avans Hogeschool houdt samen met het Marketing Genootschap op 6 maart het evenement ‘Marketing in Beweging’.
Twee sprekers zullen ingaan op actuele trends en praktijkvoorbeelden geven.

‘In de lessen kunnen we vaak niet inspelen op actuele zaken’, zegt Jan Baccarne van het Marketinggenootschap. ‘Daarom hebben we sprekers uitgenodigd die vanuit de praktijk spreken over wat er nu speelt. Het is een toevoeging bij de theorie die we bij Avans doceren.’

Vandaag is bekend gemaakt dat Erik Van Heuven de eerste spreker zal zijn. Van Heuven heeft veel ervaring in de entertainment- en modewereld. Hij was onder andere Europees directeur bij IC Companys, bekend van merken als Inwear en Matinique. Van Heuven is ook werkzaam geweest als vice-president en managing director van Buena Vista Home Entertainment, een onderdeel van Walt Disney. Daarnaast is hij lector Marketing aan het BIRM in Antwerpen.

Het marketingevenement vindt plaats in de hogeschoollaan in Breda en begint om 17.00 uur. Studenten, docenten en werkgevers zijn van harte welkom op het evenement. Deelname is gratis.

Aanmelden kan voor 1 februari bij info@marketinggenootschap.com
Kijk op www.marketinggenootschap.com voor meer informatie. [AR]