Chocolade bollen voor Bossche studenten en medewerkers

Het nieuwe jaar begint met een Bossche bol. Omdat de verbouwing in Den Bosch achter de rug is, krijgen alle studenten en medewerkers er een. De Raad van Bestuur trakteert.

De Bossche bollen, die door Albron bij de ingang worden uitgedeeld, vinden gretig aftrek onder studenten. Medewerkers moeten nog even wachten. Vanmiddag ontvangen ze een bon waarmee ze morgen of woensdag de traktatie kunnen halen.
Intussen wordt er in het schoolgebouw met man en macht gewerkt aan de inrichting van de verbouwde kamers en de aansluiting van de computers. Eigenlijk had het meubilair vorige week al op de kamers moeten staan, maar dat is niet gelukt. ‘Het heeft iets meer tijd gekost dan we hadden gedacht. Maar woensdag zullen de meeste computers aangesloten zijn en daarmee komen we onze belofte na’, zegt bouwcoordinator Ton Vissers.

Op donderdag 1 februari om 16.00 uur wordt het vernieuwde gebouw officieel geopend met een borrel in het atrium. (CB)

Klik op foto voor vergroting

klik