Groot studentenfeest in Breda

De gebroeders Ko, de Hermes House Band, Benny Rodriguez en DJ Cor. Ze komen allemaal op een groot studentenfeest aanstaande dinsdag in Breda.

Het feest is een afstudeerproject van twee studenten van de NHTV. Deze eerste editie is een pilot. Bij succes willen de studenten twee keer in het jaar een studentenfeest gaan organiseren.

Areacodes 076 is de naam van het festival dat gehouden wordt in De Nachtwacht, Graanbeurs en Kerkplein. De bedoeling is dat Bredase studenten ook op plekken komen die ze normaal niet zien en nieuwe mensen ontmoeten.

Kaartjes voor Areacodes 076 kosten tien euro in de voorverkoop, bij de cafés Oranje en Something Else en twaalf euro aan de deur. Het festival begint om 22.00 uur. Voor meer informatie kun je terecht op www.areacodes.nl . [AR]