Lezing over erfrecht bij Avans

De voormalige Oosterhoutse notaris Mr. F.M. Jansen geeft op 15 februari een lezing over erfrecht.

De lezing is georganiseerd door de Vereniging Oud Medewerkers (VOM) van Avans Hogeschool, maar huidige werknemers zijn ook welkom.
De pas recent teruggetreden notaris vertelt in twee keer 45 minuten over het oude en nieuwe erfrecht, dat sinds 2003 geldt. Hij vertelt wat het nieuwe erfrecht inhoudt in samenhang met onder meer inkomen, pensioen, belasting en het eigen huis. Hij geeft daarbij veel voorbeelden uit de praktijk.
Jansen houdt in zijn verhaal rekening met de doelgroep: onderwijspersoneel in het hbo. Bovendien kunnen deelnemers via de e-mail vooraf vragen aan de man stellen. Die worden geanonimiseerd tijdens de lezing behandeld.
De lezing vindt plaats in het gebouw aan de Hogeschoollaan in Breda en begint om 19.30 uur. Wie de lezing wil bijwonen, dient zich vóór 8 februari aan te melden bij Marian Siemons. Ook vragen kunnen naar haar gestuurd worden. [PM]