Multimediastudenten lanceren internetomroep

Derdejaarsstudenten van de opleiding Communication and Multimedia Design (CMD) in Breda lanceren donderdag 18 januari om half 3 in het gebouw van de kunstacademie aan de Beukenlaan hun eigen televisiekanaal: Wortelkanaal.

Tijdens de presentatie kunnen de genodigden programma’s van Wortelkanaal bekijken. ‘We maken diepgaande programma’s met een knipoog. Met de programma’s gaan wij terug naar de wortels van de samenleving. De bezoekers kunnen donderdag dus een kijkje nemen in de diepte’, vertelt student Roy Romviel.

De opleiding gaf 90 CMD-studenten de opdracht een eigen webomroep te maken. In drie groepen gingen de studenten aan de slag. Naast Wortelkanaal.net presenteren de twee andere themakanalen ebtv.nl en ournewreality.nl zich ook. [HC]