Studievereniging voor de Academie voor Marketing

Een vereniging voor studenten van de Academie voor Marketing in Den Bosch die meer van hun studie willen maken. Dat is wat initiatiefnemers Joyce Westerman en Michiel Peters, eerstejaarsstudenten Small Business & Retail Management, voor ogen hebben.

De twee studenten vinden dat er op school te weinig contact is tussen studenten en het bedrijfsleven. ‘Meer wisselwerking kan studenten helpen een betere keuze te maken voor de richting die ze op willen. Het bedrijfsleven kan op zijn beurt kennismaken met potentiële werknemers’, zegt Peters.

De studievereniging wil met netwerkbijeenkomsten, bedrijf- en beursbezoeken, studiereizen, bedrijvendagen, seminars en cursussen het contact bevorderen.

Op maandag 12 februari worden in een discussie en presentatie de meningen gepeild van studenten. Bij voldoende interesse gaat de directie van de academie de studievereniging ondersteunen. De bijeenkomst vindt van 16.30 tot 18.00 uur plaats in de loungebar. [CB]