Ineke de Schepper adjunct-directeur

De Diensteenheid Marketing, Communicatie en Studentenzaken (DMCS) krijgt er een directielid bij: Ineke de Schepper.

De Schepper voerde al langer de taken van een adjunct-directeur uit, maar had officieel nog niet de functie. Daar is nu verandering in gekomen.
De nieuwe adjunct is in 2004 begonnen als manager Communicatie bij DMCS. Daarvoor was zij hoofd externe betrekkingen van de Faculteit Economie & Management in Breda.
Sinds april 2006 Paul Appel directeur is van de diensteenheid, werden alle taken verdeeld. ‘Behalve Communicatie kreeg ik ook onder meer Studentenzaken en het International Office onder mijn hoede’, vertelt De Schepper.
Dat zij nu adjunct-directeur is geworden, was volgens haar dan ook een logische stap. [PM]