Kies een goed doel en win een I-phone

Avans gebruikt de activiteiten die te maken hebben met de nieuwbouw, om een goed doel te steunen. Studenten die via een formulier mee beslissen over welk doel dat zijn moet, maken kans op een I-Phone.

Het goede doel dat gekozen wordt, krijgt de komende anderhalf jaar steun van Avans. De hogeschool geeft geen geld, maar kennis die Avans in huis heeft. Dat kan bijvoorbeeld in de vorm van stageplaatsen, de opzet van digitale kennisgroepen of het geven van cursussen.

Het programma Kennis & Kennissen, initiatiefnemer van de actie, bepaalt aan de hand van de reacties die binnenkomen welk doel gekozen wordt. Uiterste inzenddatum is aanstaande vrijdag, 16 februari. Klik op intranet op de groene link linksboven in beeld voor het formulier. [RS]