Studentenconferentie over toekomst van het onderwijs

Studenten die willen meedenken over hoe het onderwijs op Avans er in de toekomst moet uitzien, kunnen dat op 28 februari doen. Dan wordt een studentenconferentie over de nieuwe versie van de onderwijsvisie gehouden.

Een projectgroep bestudeerde de huidige onderwijsvisie in de afgelopen maanden, om deze te ‘herijken’. Nu duidelijk is wat in de nieuwe versie van de visie benadrukt moet worden, legt de projectgroep haar resultaten aan de studenten voor. Vervolgens krijgen ze in groepen van acht tot tien studenten de kans om de visie van commentaar te voorzien.

De bijeenkomsten vinden tegelijkertijd in Breda en Den Bosch plaats, van 15.30 tot 17.00 uur. Wie in Breda wil deelnemen aan de conferentie, kan zich bij Jan Willem Bakker aanmelden. Deelnemers voor Den Bosch moeten zich aanmelden bij Mirza van Tilburg. [RS]