‘Er moet snel iets gebeuren anders stopt Theater Complex’

Theater Complex, de studententoneelvereniging van Avans is op zoek naar nieuwe bestuursleden. Als niemand zich aanmeldt zal de vereniging na dit schooljaar stoppen zegt bestuurslid en oud-student Social Work Jeroen Schütte.

‘Het bestuur bestaat op dit moment uit vier personen, drie oud-studenten en een student. Twee mensen willen na dit schooljaar stoppen. We hebben al onder de leden gevraagd of mensen tot het bestuur willen toetreden, maar dat heeft nog niks opgeleverd’, zegt Jeroen Schütte.

Het bestuurswerk is niet tijdrovend, naast de maandelijkse vergadering is een bestuurslid ongeveer 1 à 2 uur per week kwijt. ‘Aan het begin van het schooljaar en rond april vergaderen we iets vaker. Op dit moment zijn we blij met iedereen die een beetje tijd over heeft om ons te helpen’, zegt de oud-student.

Theater Complex organiseert spellessen en producties voor zowel beginners als mensen met toneelervaring. Eind april en begin mei worden er weer twee voorstellingen van de studententoneelverenig gegeven. ‘Dit zullen de laatste zijn als er zich geen nieuwe bestuursleden aanmelden’, zegt Schütte.

Voor meer informatie over Theater Complex kun je kijken op de site www.theatercomplex.nl of mailen met info@theatercomplex.nl . [AR]