Feest op de Onderwijsboulevard

De studentenflat aan de Onderwijsboulevard in Den Bosch houdt vanavond een groot feest. Het Black, White and Candle Light feest wordt dit jaar voor de tweede keer georganiseerd.

Op dit feest is er voor elk wat wils. In de kelder wordt voornamelijk (hard)dance muziek gedraaid, op de begane grond is er populaire muziek en romantici kunnen terecht op de eerste verdieping waar op relaxbanken bij gedempt licht naar loungemuziek kan worden geluisterd.

Het feest is georganiseerd door de BSO (Belangengroep Studentenflat Onderwijsboulevard). Van de avond worden foto’s gemaakt die op www.onderwijsboulevard.nl komen te staan. Er zijn al 140 kaarten verkocht. Wie nog een kaartje wil, kan dat ter plekke kopen of een e-mail sturen naar bwcparty@onderwijsboulevard.nl. Kaartjes kosten vier euro en drankjes 70 eurocent. Het feest begint om 21.30 uur. [CB]