Ingepakte bomen op expositie

De expositie van studenten Beeldende Kunst in Lokaal 01 in Breda begint al buiten. Voor de ingang is een student bezig een aantal bomen in te pakken. Vrijdag 30 maart wordt de expositie Pre sensatie geopend.

Eerstejaarsstudenten van Post St. Joost laten op de tentoonstelling zien waar ze staan als kunstenaar in de openbare ruimte. Rumiko Hagiwara is sinds twee weken bezig met een tekening op een muur van Lokaal 01.

Samen met de eerstejaars is er ook een expositie van tweedejaarsstudenten. Zij laten zien hoe ver ze zijn met hun eindexamenwerk. Zo exposeert Yuelai Ruan vier levensgrote schilderijen. Het is nog maar de vraag of die werken in de expositieruimte passen.

De opening begint om 16.00 uur aan Kloosterlaan 138. De tentoonstelling is ook te bezichtigen op zaterdag 31 maart, zondag 1 april, donderdag 5 april en vrijdag 6 april van 13.00 tot 17.00 uur. [CB]