Multiculturele reizenmarkt

De hal van de nieuwbouw van Avans aan de Hogeschoollaan in Breda wordt donderdag 29 maart omgetoverd tot een reizenmarkt. Er staan standjes van reisorganisaties, er is muziek met een exotisch tintje en er zijn buitenlandse hapjes.

Het gaat niet om gewone vakanties met zon, zee en strand, maar om een zinvolle invulling ervan, vrijwilligerswerk in Afrika bijvoorbeeld. Op de flyer van de reizenmarkt staat een prijsvraag. Degene die de slagzin het origineelst afmaakt, krijgt een prijs.

De reizenmarkt wordt georganiseerd door Sakina Settout en Handan Özbek, derdejaars Culturele & Maatschappelijke Vorming (CMV) in Den Bosch, in samenwerking met het studentenpastoraat in Breda en NHTV-studenten. Het is niet de eerste keer dat de reizenmarkt plaatsvindt. [SW]

Donderdag 29 maart
11.00 – 15.00 uur