Officiële opening gebouw Den Bosch

‘Xperience this generation’ is het thema van de officiële opening van het gebouw van Avans in Den Bosch. Externe relaties uit het bedrijfsleven en het voortgezet onderwijs kunnen op vrijdagmiddag 13 april workshops volgen die aansluiten bij de belevingswereld van studenten.

In Xplora kunnen deelnemers workshops volgen als Wat is wiki?, Hoe maak ik een weblog? en Wat zijn RSS feeds? Daarnaast geeft een aantal academies workshops onder de noemer Avans en de aansluiting op de praktijk. Liliane van Suijlen, Enrico Deetman en Elke Oegema van de Academie voor Marketing vertellen over de Associate Degree Small Business & Retail Management. Lector Industriële Automatisering Joannes Collette geeft de workshop Motor voor up-to-date en marktgericht onderwijs.

De aftrap van de middag wordt gegeven door trendwatcher Justien Marseille, directeur en oprichter van KoMa bv/The Future Institute. Ze heeft onderzoek gedaan naar de opkomst van de generatie die na 1980 is geboren: ‘Generatie 911’.

Het gebouw wordt om 15.00 uur officieel geopend door burgemeester Rombouts van Den Bosch. In Breda is de opening op 22 of 23 mei en in Tilburg op 8 juni. [SW]