Rapvideo kunststudenten op internet

De videoclip die Ruben Pest en Raimke Groothuizen maakten voor de Bredase rapper Flow Jo is klaar en op internet te zien. De studenten van kunstacademie St. Joost in Breda hebben in augustus en september vorig jaar opnamen voor het nummer Hiphopkloon van de Bredase rapper gemaakt.

In de videoclip gaat Flow Jo, de artiestennaam van Johan van de Wiel, op weg naar een optreden. Iedereen die hij op zijn zoektocht naar de locatie tegenkomt, verandert in een clown en komt later op het concert van de artiest terecht. De videoclip is te bekijken door op de site www.flow-jo.com op Media te klikken. Of de video ook op televisie verschijnt, weten de studenten en de rapper nog niet.

Pest, Groothuizen en Flow Jo betaalden het project grotendeels uit eigen zak. Catering, locaties en figuranten boden zich deels gratis aan en een aantal studenten van St. Joost werkte vrijwillig mee aan de video. [RS]