Beurs voor exacte carrière

Studenten die een exacte carrière in het bedrijfsleven ambiëren, kunnen terecht op de BBB-Carrièrebeurs 2007. Op 24 mei presenteren ruim vijftig bedrijven zich en kunnen studenten lezingen en fora bijwonen aan de Radboud Universiteit Nijmegen.

Het thema van de carrièrebeurs is ‘Regisseer je carrière!’. De dag wordt ingeleid door Jan Kuijpers, decaan van de Faculteit der Natuurwetenschappen, Wiskunde en Informatica van de Radboud Universiteit en Tony van Bijleveld, general manager van Organon Nederland.
Lezingen worden onder andere gegeven door het Centraal Bureau voor de Statistiek (Kan jij het land besturen zonder de cijfers te kennen?), ASML (Learning Edge Technology) en TNO (Dare to innovate).

In fora wordt door recruiters van bedrijven, overheidsinstanties en vertegenwoordigers van de Radboud Universiteit gesproken over carrière maken in de ICT-sector en de natuurwetenschappen. De dag wordt afgesloten met een borrel. [SW]

Meer informatie: www.bbb-carrierebeurs.nl