Heb jij de C-factor?

Ben je benieuwd wat de toekomst biedt aan de nieuwe generatie chemici? Jong KNCV organiseert op 19 april het congres ‘De Toekomst’. Tijdens het congres wordt gestreden om de C-Factor, een prijs van 500 euro voor degene die zijn onderzoek het beste weet te presenteren aan een deskundige jury.

Jong KNCV is de jongerenafdeling van de beroepsvereniging voor iedereen die betrokken is bij chemie, life sciences en procestechnologie.

Dagvoorzitter is televisiepresentator Menno Bentveld, onder andere bekend van het wetenschapsprogramma ‘Nieuwslicht’ en ‘Jules Unlimited’. De dag bestaat uit diverse lezingen onder andere van Colja Laane van DSM over de uitdagingen van de industriële biotechnologie en Jan Harmsen van de Rijksuniversiteit Groningen over duurzame productie van energie. ’s Middag volgen diverse workshops waaronder ‘Effectieve duurzaamheid in chemie’ door Jan Venselaar, lector Duurzame Bedrijfsvoering bij Avans.

Voor meer informatie over het congres of om je in te schrijven voor de C-factor kijk je op www.jong.kncv.nl . [AR]