Gratis duik voor Bossche studenten

Nog nooit gedoken? Een keer moet de eerste keer zijn. Op 21 juni kunnen studenten van Avans Hogeschool ‘s-Hertogenbosch een gratis introductieduik maken.

Onder begeleiding van een ervaren duikinstructeur ga je het water in. Voor de introductieduik hoef je geen ervaring te hebben, maar je moet wel minimaal 18 jaar en gezond zijn. Initiatiefnemers van de duik zijn het Koning Willem I College en Herman Lieven Duiksport.

Er wordt gedoken in het buitenbad van zwembad Kwekkelsteijn in Rosmalen. Het spektakel vindt plaats van 18.00 tot 20.30 uur en er is plaats voor 30 tot 40 personen. Schrijf je dus zo snel mogelijk in bij Cor Blom. Hij is te bereiken bij de fitnessbalie van het Koning Willem I College of telefonisch op 06-10810922. Voor duikmateriaal wordt gezorgd. [CB]