Zeilles voor Tilburgse studenten

Op zaterdag 2 juni is er weer een zeildag van Pendragon, de studentensportraad van Tilburg. Het evenement wordt georganiseerd in samenwerking met Nautikos, de Tilburgse studentenzeilvereniging.

De dag start om negen uur als de deelnemers zich op het sportcentrum van de Universiteit van Tilburg verzamelen, om daarna te vertrekken naar de Maasplassen bij Roermond. Om half elf start het zeilen. Er zitten drie deelnemers per boot en een ervaren zeiler die je de kneepjes van het vak leert.

’s Middags wordt de lunch genuttigd op een eilandje waar de zeilboten aanmeren. Na een nieuwe indeling van de boten is de zeiltocht om half vijf afgelopen. Afhankelijk van het aantal deelnemers wordt er rond zes uur gegeten in het sportcentrum in Tilburg.

De zeildag (exclusief de lunch) kost 7,50 euro. Je kunt je hier inschrijven. [SP]