Avans Hearts Club Band

Speciaal voor het laatste nummer van Punt van dit schooljaar, stelde de hogeschoolkrant de ‘Avans Hearts Club Band’ samen, die bestaat uit musicerende Avansmedewerkers.

In deze uitgave, waarin de medewerker centraal staat, ook onder meer interviews met de vertrekkende directeuren Jef Bückers, Thieu Schraven en Harrie van Beek, een achtergrondverhaal over de vergrijzing in het hoger onderwijs en een fotoreportage van ‘sufmomenten’ van Avansmedewerkers.

Voor de rubriek ‘oud-student’, interviewde Punt dit keer geen succesvolle oud-student van Avans, maar een succesvolle oud-medewerker: Kees Boele. Boele werkte voor de HEAO Breda en is nu bestuurder bij de Christelijke Hogeschool Ede, volgens de Keuzegids de beste hogeschool van Nederland. Kleinschaligheid en aandacht voor de student zijn daarvoor verantwoordelijk, zegt Boele.

De nieuwe Punt ligt vanaf vandaag in de bakken. [PM]