Beestenboel in de hogeschool

Schildpadjes, een konijn, een cavia, maar ook een vogelspin en een slang waren vanmiddag te zien in een collegezaal van Avans in Den Bosch. Tweedejaarsstudenten Small Business & Retail Management (SBRM) presenteerden daar hun plannen voor een dierenwinkel.

De winkel heeft als thema’s jungle en kinderboerderij. In de dierenwinkel, genaamd Fauna Experience, moeten de zintuigen van de bezoekers geprikkeld worden. Er zijn veel dieren te zien, kinderen mogen de dieren aaien en er zijn acties waarbij honden zelf de brokken mogen proeven.

Fauna Experience onderscheidt zich van andere dierenwinkels door de mogelijkheid om er kinderfeestjes te vieren en duidelijke productinformatie op bordjes. ‘Die ontbreekt vaak in bestaande winkels’, zei SBRM-student Agnes van Heukelom tijdens de presentatie. [SW]

klik klik klik
Een konijn, schildpadjes en een slang waren vanmiddag
te zien in een collegezaal in Den Bosch.