Geslaagde films

Niet alleen de 21 minuten durende documentaire ‘Ik speel niet meer’ van Auke Hamers, maar ook de 3d-stop-motion-animatiefilm ‘The Bridge’ van Gerben Agterberg en nog twaalf andere geslaagde eindexamenprojecten van de Academie voor Kunst en Vormgeving/St. Joost in Breda worden op 26 juni vertoond in Chassé Cinema in Breda.

De films zijn gemaakt door studenten van de studierichtingen AV vormgeving en Animatie. De genres van de films lopen nogal uiteen van experimenteel naar documentair, van fictie naar animatie. Zo is Linda Westendorp afgestudeerd met haar ego-documentaire ‘Geen haar op mijn hoofd’ en is Michka Chel geslaagd met het tv- programma concept ‘Winnen=werken’.

Het programma begint om 13.00 uur, kaarten à 5 euro zijn op dinsdag 26 juni verkrijgbaar aan de kassa van Chassé Cinema. Om zeker te zijn van een zitplaats kun je ook reserveren via r.bosma@avans.nl. Kijk op avanimatie.blogspot.com voor meer informatie. [AR]