Kussengevecht om finaleplaats studentenhuistitel

Een groot kussengevecht moet vanavond gaan bepalen welk studentenhuis als laatste kans maakt op een plaats in de eindstrijd om de titel Studentenhuis van het jaar. Radiozender Caz! doet live verslag van het gevecht.

Het Utrechtse WS96 Partyhuis en De Vestdijk uit Eindhoven moeten in de straten van hun eigen stad een zo groot mogelijk kussengevecht ontketenen. Het huis dat daar het beste in slaagt, gaat met Huize Massegast (Utrecht) en Huize Avion (Enschede) de finale in om te bepalen wie de titel binnen sleept.

Een verslag van het gevecht is tussen 19.00 en 20.00 uur te beluisteren op Caz!. De winnaar wordt op 27 juni in Club Panama in Amsterdam bekendgemaakt. Meer informatie over de verkiezing op www.studenten.net. [RS]