In memoriam

Afgelopen zaterdag is Ingrid van den Nieuwenhuizen overleden. Zij werkte bij Diensteenheid Personele en Administratieve Ondersteuning in Tilburg en Breda.
Namens haar collega’s volgt hieronder een in memoriam.

In het weekend bereikte ons het trieste bericht dat onze lieve collega Ingrid van den Nieuwenhuizen op zaterdag 30 juni jl. is overleden in de leeftijd van 38 jaar.
Hoewel wij bekend waren met haar zwakke gezondheid, was de verslagenheid groot toen dit bericht ons bereikte.

Wij zijn intens verdrietig.

Ingrid trad op 17 september 1991 in dienst bij de Hogeschool Midden-Brabant als medewerkster financiële administratie binnen de Directie Economische Zaken te Tilburg.
Na de reorganisatie Stichting Avans hogeschool in september 2004 was Ingrid werkzaam binnen DPAO/FS op de locaties Tilburg en Breda.

Ingrid was een vrolijke, spontane vrouw, en een meelevende collega, fijn om mee op te trekken. Ze hield mateloos van de zon. Wij waren dan ook niet verbaasd toen er een student genaamd Eric-Jan verliefd werd op haar .

In mei 2005 kwam het slechte bericht, dat Ingrid een ernstige slepende ziekte had.
Ondanks haar ziekte, bleef ze optimistisch en doorstond zij alle behandelingen met veel moed, kracht, hoop en vertrouwen. Ingrid wist dat haar kansen om beter te worden uiterst klein waren. Desondanks heeft zij tot het einde toe voor haar leven gevochten.
Wij als collega’s hebben het proces van dichtbij gevolgd. .
We voelen ons nu in de schaduw staan. We zullen haar warme en zonnige karakter missen.

U kunt afscheid nemen van Ingrid in het uitvaartcentrum van DELA, Karel Boddenweg 3 te Tilburg, op woensdag 4 juli van 17.30 uur tot 18.15 uur.
De uitvaartdienst wordt gehouden op donderdag 5 juli om 10.30 uur in de parochiekerk Heilige Dionysius (’t Heike), Stadhuisstraat te Tilburg, gevolgd door de begrafenis op de begraafplaats ’t Heike, Bredaseweg te Tilburg.

Wij wensen een ieder die haar lief heeft ontzettend veel sterkte toe om dit grote verlies te kunnen dragen. Er is een mogelijkheid om een persoonlijk woord te schrijven in het condoleance register dat aanwezig is bij DPAO, Lovensdijkstraat 63.

Namens de collega’s van DPAO

(Klik op de foto voor een vergroting)

klik