Eerste Avans introductiefilmpjes op internet

Op YouTube staan tot nu toe ongeveer tien filmpjes van de introductie van Avansstudenten. Om kans te maken op de digitale camera die Punt uitreikt voor het beste filmpje, moeten de makers zich nog wel aanmelden bij de krant van Avans.

Het eerste filmpje van dit jaar stond op 29 augustus op YouTube. Daarop is te zien hoe Bossche studenten een toren van negentien bierkratten laten instorten. Op een ander filmpje wordt een student ingepakt in aluminiumfolie. Ook laat een groep eerstejaars zien hoe verwarmingsradiatoren uitgelaten moeten worden.

Onder deze link zijn meer filmpjes te zien van Bossche, Bredase en Tilburgse studenten. Geen van de filmpjes maakt momenteel kans op de Canon A460 van 150 euro, omdat de makers zich nog niet hebben aangemeld via punt@avans.nl.
Precieze instructies om dat alsnog te doen, staan hier.[RS]