Elke Oegema adjunct bij Juridische Hogeschool

Elke Oegema is de nieuwe adjunct-directeur van de Juridische Hogeschool Avans-Fontys. Ze is vertrokken bij de Academie voor Marketing in Den Bosch omdat de samenwerking met academiedirecteur Peer van Hoof niet goed verliep.

Oegema werkte voordat ze naar de Academie voor Marketing ging als beleidsadviseur bij het Leer- en Innovatiecentrum. Ze is afkomstig uit een groep van zogenaamde ‘high potentials’ van Avans, die worden klaargestoomd voor managementfuncties.

Oegema volgt Liz Chermin op, die directeur is geworden van de Academie voor Marketing en Business Management in Breda. Oegema zal voornamelijk in Den Bosch werken. Carin Zandbergen blijft adjunct-directeur op de Tilburgse locatie van de Juridische Hogeschool.

Over de opvolging van Oegema is nog niets bekend. [SW]