Hallo studentenleven!

Café TweeKeerBellen is volgens studenten het leukste café van Den Bosch. Dat blijkt uit een enquête die Punt hield onder Avansstudenten. In Breda is Café Walkabout het populairst, in Tilburg Drie Gezusters. Meer resultaten van de enquête staan in de nieuwe Punt.

In het eerste nummer van Punt van het nieuwe schooljaar staan verder veel leuke verhalen en handige tips voor nieuwe studenten. Zoals bijvoorbeeld de do’s en don’ts van op kamers gaan, alles over de studentenverenigingen van Avans, tips om het eerste studiejaar goed door te komen en informatie over studentensport.

Ook bezocht Punt de leukste plekjes in de Avanssteden Den Bosch, Breda en Tilburg. Waar moet je in Tilburg zijn voor leuke cadeautjes en waar verkopen ze het lekkerste snoep van Den Bosch?

De nieuwe Punt wordt opgestuurd aan alle eerstejaars en ligt vanaf vandaag in de bakken. [SW]